Subject: FW: ENS-25-018 Tallinna mnt 50a elektriliitumine
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 12 Mar 2025 21:01:17 +0200

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Kotter Sander <[email-masked]>
Sent: Wednesday, March 12, 2025 4:02 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: ENS-25-018 Tallinna mnt 50a elektriliitumine

Tere Elliko!

Sain uue LK asukoha liitujaga kooskõlastatud. Uue lahenduse dokud manuses.

Ilusat õhtut! 😊

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 6, 2025 8:20 AM
To: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: ENS-25-018 Tallinna mnt 50a elektriliitumine

Hommik,

Teeme nii 😊

Ikka head

Elliko

From: Kotter Sander <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, March 6, 2025 8:19 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: ENS-25-018 Tallinna mnt 50a elektriliitumine

Hommik!

Sain eile teada, et pean liitumiskilbi asukohta veidikene muutma.

Saadan Sulle uued joonised kui lahendus paigas.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

From: Kotter Sander
Sent: Wednesday, March 5, 2025 2:40 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: ENS-25-018 Tallinna mnt 50a elektriliitumine

Tere Elliko!

Tuli lauale uus projekt, kus vaja ka TRAMi kooskõlastust. Ristume kahe 
madalpingekaabliga riigiteel nr 27 Rapla-Järvakandi-Kergu tee L4 1,0km.

Dokud manuses.

Sander Kotter

Projekteerija

Enersense AS

Mobiil: +372 5547 836

E-mail:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Aadress: Mõigu 3, Tallinn

 <http://www.enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/> 
<https://twitter.com/EnersenseAs> 
<https://www.facebook.com/enersenseestonia> 
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only 
for a specific individual and purpose. It may contain information which is 
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or 
communication. If you are not the intended recipient, please notify 
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person. Thank you.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.